Am fost la Therme de suficient de multe ori de la deschidere pana in prezent pentru a ma putea considera client fidel. Probabil cam o data pe luna, exceptand lunile de vara. Parea sa fie un loc de relaxare, de rasfat tactil, de deconectare de la realitatea tensionata a unei lumi care parca a luat-o razna. Nu o sa mai merg. Pe de-o parte este frustrant, ma privez de o forma de escapism care devenise un fel de ritual. Pe de alta, cred ca este si mai frustrant sa ajung acolo si, pe banii mei, un baietas sa-mi vorbeasca nepoliticos, chiar sa ma insulte... Nu este deloc ceva ce vreau sa repet.
Am respectat intotdeauna regulile si m-a deranjat atunci cand cei din jur nu le respecta. Le-am acceptat si cand mi s-au parut cu o logica indoielnica (de exemplu, regula ciudata care prevede interdictia copiilor in zona Palm, pe motiv de pastrare a linistii, dar accepta entitatile larvare urlatoare). Dar pe hartie scrie ceva, in realitate se intampla de multe ori altceva. Teoretic nu ai voie sa te plimbi cu bauturile prin apa, practic se intampla. "Ce sa le facem noi?", a raspuns personalul de la bar, intrebat de ce permit plimbarea cu paharele prin piscina. Pentru ca, se stie, in Romania regulile au valoare orientativa si negociabila, fiind lasate la interpretarea libera a celor care le aplica. De exemplu, regulamentul spune ca este strict interzisa utilizarea telefoanelor mobile într-un mod care deranjează alte persoane
(e.g. vorbit cu voce tare sau fotografiatul altor persoane fără
permisiunea acestora). De multe ori a trebuit sa ma ascund in prosop ca strutul in pamant pentru ca potentialii clienti si colaboratori sa nu ma indentifice in fotografiile altora ajunse pe cine stie unde. Da, ma deranjeaza ideea ca oamenii cu care am o relatie profesionala ar putea sa ma vada in chiloti!
Programul de functionare pare sa fie, in zilele de week-end, pana la ora 01. Spun pare, in realitate fiecare "mediator" (asa scrie parca pe ecusoanele baietilor care se grabesc sa mane oamenii din piscina exterioara de la 12.30 precum ciobanul turma) il aplica cum doreste. Mai zice regulamentul ca se interzice tonul agresiv, poate numai pentru clienti, pentru personal este absolut permis si scuzabil. Si atunci cand, in urma folosirii tonului agresiv am raspuns cu un deget mijlociu ridicat (da, a fost si greseala mea ca am raspuns la provocare), nu pot sa va spun care a fost atitudinea domnului mediator. L-am intrebat cum se numea, fiindca pe ecuson nu scrie si presupun ca personalul nu are obligatia de a se identifica nici chiar in scopul legitim al intocmirii unei reclamatii. Poate Mihai. Poate Marius. Poate Dumitrescu, dar astea sunt detalii aflate de la un coleg de-al sau, care pot sau nu sa fie reale. Era un baiat brunet, cu un inceput de calvitie si, pentru compensare, si un inceput de barba. M-a amenintat cu face recognition, sigur, poate s-o faca daca doreste si are calitatea necesara, dar se va deranja degeaba, fata mea nu va mai ajunge pe acolo. Ca in multe alte parti (prea multe), omul strica locul. Si ceea ce putea fi o seara placuta a devenit una de nervi si stres care parca a anulat starea de bine de pana atunci. Si toate astea, pentru ca am dorit sa mai stau 5 minute intr-un loc unde aveam dreptul sa stau cat doresc, cu conditia ca la ora 1 sa ies din incinta complexului. Adica sa negociez un strop de bunavointa, asa cum am vazut ca se negociaza tot felul de alte interdictii. Ei bine, la 12,49 ieseam, dar in loc de 5 minute linistite am avut parte de 5 minute de tensiune si atitudine arogant-superioara a unui angajat. Evident, de pe marginea piscinei, imbracat fiind, ai alta prestanta...
Oare regulamentul o avea un punct similar si pentru angajati?
THERME BUCUREȘTI vă informează asupra
faptului că următoarele încălcări ale prezentului regulament vor conduce
IMEDIAT la exercitarea de către aceasta a dreptului de a înceta
contractul și la interzicerea prezenței dumneavoastră în cadrul THERME
BUCUREȘTI:
- Orice acte de violență sau agresiune
- Agresiuni verbale de orice fel sau orice alte manifestări indecente, agresive sau nepotrivite împotriva doamnelor
- Țipatul, tonul agresiv, tonul ridicat, zgomotul
Pana una-alta, contractul (sau ce-o fi el) se considera reziliat de catre mine mai ales ca, in urma provocarii, si eu am ridicat tonul deci da, am incalcat prevederile. Probabil un client nemultumit nu conteaza, nici nu se observa. Dar cu asa angajati, va urma si al doilea, si al treilea si poate, la un moment dat, se va simti. Asa ca le fac Thermelor o ultima recomandare: atentie la modul de selectare si instruire a personalului! Adiós!
Lasand la o parte micile neantelegeri si scapari, pot spune ca este un loc superb.
RăspundețiȘtergere